Akademičtí pracovníci
|
Studenti se specifickými potřebamiV souladu s metodickým pokynem Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy* jsou studenty se specifickými potřebami: (A) Student se zrakovým postižením(A1) Uživatel zraku (B) Student se sluchovým postižením(B1) Uživatel mluveného jazyka (C) Student s pohybovým postižením(C1) Student s postižením dolních končetin (D) Student se specifickými poruchami učeníStudent, kterému dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, příp. často souběžně se vyskytující poruchy pozornosti objektivně brání standardním způsobem plnit studijní povinnosti. (E) Student s poruchou autistického spektraStudent, kterému neurovývojová porucha autistického spektra, včetně Aspergerova syndromu, objektivně brání standardním způsobem plnit studijní povinnosti. (F) Student s jinými obtížemiStudent, kterému jiná psychická porucha či obtíže, včetně neautistických neurovývojových poruch, tj. narušených jazykových, řečových a jiných komunikačních schopností, nebo chronické somatické onemocnění objektivně brání standardním způsobem plnit studijní povinnosti. * Příloha č. 3, Metodický pokyn k financování zvýšených nákladů na studium studentů se specifickými potřebami, Pravidel pro poskytování příspěvků a dotací veřejným vysokým školám Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, č. j.: MŠMT-2019/2019-2 |